מדריך פרסום ברשתות חברתיות – איך נזהרים

בעלי חשבונות ברשתות חברתיות ומנהלי קהילות (בפייסבוק, באינסטגרם, בטיקטוק, בלינקדאין וגם בפלטפורמות אחרות), משפיענים ועסקים הפעילים באינטרנט, כולם צריכים להבין את הסוגיות המשפטיות המורכבות הקשורות לניהול תוכן, ניהול עוקבים, קשרים עם מותגים, פיקוח על תגובות ועוד ועוד.

מדריך זה מכסה שאלות משפטיות חיוניות שכל אחד צריך להכיר. צור קשר ונדבר.

מדריך זה נכתב ע"י עו"ד יורם ליכטנשטיין, מומחה לדיני אינטרנט, פרטיות, לשון הרע ורשתות חברתיות.

המדריך נכתב על ידי עו"ד יורם ליכטנשטיין, מומחה בדיני דיגיטל, רשתות חברתיות, לשון הרע והגנת הפרטיות בישראל.