IP ADR Center

המרכז ליישוב סכסוכי קניין רוחני, דיגיטל ואינטרנט

סכסוכי קניין הרוחני, הטכנולוגיה, הדיגיטל והאינטרנט מעוררים מורכבויות רבות כשהם מגיעים לבתי המשפט.

נושאים דוגמת הפרות פטנטים, הפרות זכויות יוצרים או הפרות סימני מסחר, גניבת עין, שיווק ופרסום דיגיטלי על כל פניו המשתנות תדיר, אתרי מסחר דיגיטליים, רשתות חברתיות, הקמת וניהול אתרי אינטרנט וכדומה.

כל אלו ואחרים הם תחומים המחייבים היכרות, נסיון וידע ספציפיים וייחודיים, שבדרך כלל קשה למצוא אותם במסדרונות בית המשפט, שכן השופטים עוסקים בנושאים רבים ואינם מתמחים רק באלו.

אנשי הצוות של המרכז ליישוב סכסוכי קניין רוחני, דיגיטל ואינטרנט הם כבוד השופט בדימוס גדעון גינת, ועבדכם הנאמן (עוה"ד יורם ליכטנשטיין) מתמחים שניהם בדיוק בתחומים אלו משך עשרות שנים והם (אנחנו) מכירים היטב את החקיקה והפסיקה (בארץ ובעולם).

אנחנו גם אוחזים בידע, נסיון ומקצועיות רבים והכל מאפשר ניתוח מדוייק וענייני של הסכסוך מהזווית המשפטית, המקצועית וגם המסחרית.

הוסיפו לכך את העלויות הכבדות שנלוות לניהול הליכים משפטיים בערכאות השונות, את משך הזמן הרב עד להכרעות בתיקים ואת ההשפעה הרבה שיש לשופט עצמו שיושב בתיק ותבינו מדוע כדאי לכם, וללקוחותיכם, להעזר במרכז שלנו ליישוב סכסוכי קניין רוחני ודיגיטל.

לאנשי הצוות שלנו ותק ונסיון רב שנים בתחום באופן שמאפשר לנו לסייע לכם בפתרון הסכסוכים בצורה היעילה והנכונה ביותר ואנחנו עומדים לרשותכם.

ניתן לפנות אלינו ב"צור קשר" באתר המרכז או בטלפון 03-6133333.

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על היתרונות שיש בשירותי המרכז האלטרנטיבי לפתרון סכסוכים  בדיני קניין רוחני, טכנולוגיה ודיגיטל כאן.

כמובן שגם פניות צור קשר באתר זה ייענו והן מוזמנות.