מדיה חברתית ותוכן גולשים – מאמרים

רשתות חברתיות, הכנת מדיניות מדיה חברתית, בלוגים ועוד הינם חלק מתחומי ההתמחות של משרד עורכי דין יורם ליכטנשטיין

 

העולם החדש מחייב את כל העסקים בו לחשוף את עצמם לתחום החדשני והלא מוכר של רשתות חברתיות בצורותיהן השונות ולבצע פעילות אינטנסיבית ומהותית של בניית מותג, קידום ושיווק במדיה החברתית על כל רכיביה, בין אם ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, באמצעות אפליקציות חברתיות ומבוססות מיקום, באמצעות בניית אתרי אינטרנט אינטראקטיביים ופעילים וכדומה. כל אותן רשתות חברתיות יוצרות דילמות קשות ולא ברורות מצידם של אותם עסקים, כמו גם חשיפה לטענות קשות מצד משתמשים שונים שחלקן פשוטות (דוגמת טענת לשון הרע או הפרת זכות יוצרים) וחלקן מורכבות ביותר (דוגמת הפרת הפרטיות, שימוש שלא כדין במידע, CROWDFUNDING וכדומה).

עסקם הפעילים בתחום האינטרנט, ופעמים רבות גם כאלו שאינם פעילים באינטרנט, חייבים לקבל ייעוץ שוטף ועקבי המנחה אותם בשדה מוקשים חדש זה על מנת להקטין את הסיכון שנלווה לפעילותם העיסקית, כמו גם ללוות מיזמים עסקיים חדשים שלהם, להנחותם באשר מותר ואסור ולסייע בפעילותם השוטפת, בין אם מדובר בעסקים מקוונים עצמם (דוגמת אתרי אינטרנט ומשרדי פרסום אינטראקטיביים) ובין עם מדובר בעסקים "רגילים" (עם או בלי נוכחות אינטרנטית).

המשרד עוסק בתחומי דיני האינטרנט והמשפט המסחרי המגוון, בין אם בעסקאות ובין אם בבתי משפט, תוך התמחות בזכויות קניין רוחני (כגון זכויות יוצרים, סימני מסחר ועוד, כמו גם בתחום פיתוח משחקי מחשב) ובדיני אינטרנט מגוונים (כגון בשאלות של רשתות חברתיות ומדיה חברתית, הקמת אתרי אינטרנט לשון הרע והוצאת דיבה, שמות מתחם, מסחר אלקטרוני, חוזים, הסכמים וצרכנות באינטרנט, פרטיות באינטרנט, ועוד).

 

יורם ליכטנשטיין הוא עורך דין מומחה בתחום המדיה החברתית המגוונת ואתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו בכל שאלה שתתעורר בתחום. לנוחותכם, מספר הטלפון שלנו הוא 03-6133333.

מדיניות מדיה חברתית – מה זה ולמה צריך את זה בכלל?


המדריך המלא לבלוגר המבולבל

 

שימו לב שמאמרים אלו אינם מתעדכנים, אלא הם נכונים ליום כתיבתם בלבד.

אין להסתמך על האמור במאמרים כעצה משפטית או לשם פתרון סוגיה או יישוב סכסוך כלשהו.

תגובות גולשים